ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΟΝ ''ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟ ΤΕΚΕ''

Σκοπός του ιστολογίου είναι η κριτική των καπνικών προιόντων -και η ενημέρωση γύρω από αυτά- που κυκλοφορούν στην Ελληνική και τη Διεθνή αγορά.

Διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου : diadiktyakos.tekes@yahoo.com

Καλή Ανάγνωση .....

Ο ιστότοπος περιέχει αναφορές σε καπνικά προιόντα, καθώς και εικόνες προιόντων καπνού.

Μην προχωρήσετε στις ακόλουθες σελίδες αν είστε κάτω από 18 ετών ή κάτω από το νόμιμο όριο ηλικίας σύμφωνα με το οποίο μπορείτε να καταναλώνετε καπνικά προιόντα στη χώρα σας.

Σκοπός του ιστολογίου δεν είναι ούτε η διαφήμιση ούτε η παρακίνηση κάποιου να ξεκινήσει το κάπνισμα.




Δευτέρα 3 Μαΐου 2010

ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ

Παιδιά, προς αποφυγή οποιοδήποτε παρεξηγήσεων, εγώ ΔΕΝ έχω βάλει στο μπλογκ μου διαφημίσεις ούτε διατίθεμαι να βάλω. Την επιλογή adscene την έχω απενεργοποιημένη. Μάλιστα η διαφήμιση στοιχήματος που παρουσιάζεται δεν ανήκει απ' ότι ξέρω καν στην εν λόγω επιλογή. Ζητώ συγνώμη για την όποια αναστάτωση. Παρακαλώ όποιον ξέρει άτι σχετικά ναγράψει εδώ το σχολιο του. ο συμβαν αυτό δεν προσβάλλει μόνο την φυσιογνωμία του μπλογκ, αλλά και εμένα τον ίδιο.

Με εκτίμηση,

periplanwmenos

Δεν υπάρχουν σχόλια: